28 sty 2014

Będę występować

     


Na spotkaniu zostaną zaprezentowane utwory z nowego tomiku Zakola leniwych rzek


nietrwałość

o siedemnastej
prowincjonalne miasteczko
cichnie w majowym popołudniu
okna i drzwi sklepowe
zamykają srebrne żaluzje powiek
idę pod parasolem w deszczu
wzdłuż zapachu kwitnących akacji
węże samochodów zdążają ku zakrętom
chmury jakby nie mogły się zdecydować
czy ronić jeszcze
czy do obrazu wpłynąć Reinholda
na przetrwanie


Iwona Danuta Startek: Zakola leniwych rzek. Biłgoraj 2013

8 komentarzy:

Tania pisze...

Jeszcze raz gratuluję. Piękny wiersz, też mieszkam w takim miasteczku.
Pozdrawiam

emberiza pisze...

Mamy więc podobne doświadczenia i wrażenia. Jeszcze raz dziękuję.

Iwona

Eddie pisze...

Ja już czytałem ten tomik :))

emberiza pisze...

Cieszę się, że już przeczytałeś :-) Mam nadzieję, że parę fraz Ci się spodobało.

Unknown pisze...

Miałam wystawę w Pożegnaniu z Afryka.Bardzo klimatyczne miejsce.

emberiza pisze...

No i widzisz, obracamy się w tych samych miejscach :-)))
Dzięki za odwiedziny
Iwona

Anonimowy pisze...

Na skrawkach Twoich wierszy poezja słów , odległości ale i wiara w poezję duszy - oceany nadziei. Będę Iwonko /będziemy z siostrami/ ; myślami, wspomnieniem - wszystko rozjasnione i ocieplone światłem świec. Jak zawsze,kiedy jest Twój ważny dzień. Tak właśnie wygląda droga do NOBLA :) :) Dziękuję za zaproszenie mnie na spotkanie.hf

Anonimowy pisze...

Czułam duchową obecność :-))) Dzięki !! Jak zbiorę myśli, może coś skrobnę więcej na temat ;-)

Iwona