18 gru 2023

Aforyzmy 25

Trudno o pogodne nastroje, gdy w związku jest nas troje.

Poranne patrzenie na siebie w lustrze to czysty masochizm.

Uznanie czegoś za prawdę świadczy, że jest to prawda.

Powiew nowości najczęściej ma charakter retro.

Prorocy końca epoki zawsze wieszczą katastrofę, po której jakoś nadal żyjemy.

Pamięć o przeszłości nie chroni przed powtarzaniem starych błędów.

Kto ma odwagę myśleć samodzielnie, zawsze ma na pieńku z ogółem. 

Czasem wyczucie taktu wymaga, aby zamilknąć w chórze fałszywych głosów.

Gdyby zwierzęta przemówiły w wigilię, nie wierzylibyśmy, że mówią o nas.

Zamartwiając się o przyszłość zapominamy żyć w teraźniejszości. 

5 komentarzy:

to-znowu-ja pisze...

Niezmiennie dużo zdrowia, szczęścia i powodzenia z okazji urodzin Iwono!🥂 Ściskam serdecznie i przy okazji także życzę dobrych, ciepłych i spokojnych świąt!🎅🎄 Uściski!😘

emberiza pisze...

Dziękuje serdecznie! Dziękuję, że pamiętasz. Jesteś niezawodna :-) Tobie także spokojnych, radosnych świąt i dużo, dużo pogody w nowym roku!

Iwona

emberiza pisze...

Dopisek do poprzedniego... Czy wrócisz do blogowania? Be Ciebie zrobiło mi się na blogach bardziej pusto...

Iwona

to-znowu-ja pisze...

Zupełnie nie mam natchnienia na pisanie bloga. Poświęcam czas na pisanie wspomnień (może pamiętasz, że wspominałam Ci coś na ten temat), co zupełnie wyczerpuje mi chęć jakiegokolwiek innego pisania. Tak więc - nie zarzekam się, ale na razie nie.
Pozdrawiam jeszcze raz serdecznie!

emberiza pisze...

Jasne, że pamiętam. Wyobrażam sobie, że to żmudna praca. Jakbyś miała kawałek i chciała się pochwalić, co już napisałaś, możesz przysłać na mój e-mail.
Życzę cierpliwości i zapału w tej pracy.

Iwona