17 lut 2010

wycie wilków

wycie wilków
nocą las wydaje się
bliżej

4 komentarze:

Eddie pisze...

Bardzo ładnie uchwycona przestrzeń i bardzo ładne haiku :)

Juliusz Wnorowski pisze...

Mi też się podoba.

A tu wersja w zapisie telegraficznym:
noc. las. coraz bliżej. wyją wilki.

Gdzie kropka oczywiście oznaczna słówko "stop!" powtarzane jak minizaklęcie, które ma zatrzymać: noc. las. i wilczy głód.

:-)

Pozdrawiam,
jul

Anonimowy pisze...

Ładne haiku o wilkach. Po przeczytaniu, odświeżyłam w pamięci wycieczkę w Bieszczady (7lat temu)
i wieczorne wycie wilków. Może dziwnie to zabrzmi, ale w Bieszczadach wypadło ono niezwykle efektownie:)
Najśmieszniejsze, że na początku byłam przekonana, że wycie wilków słychać z telewizji albo z radia:)))
Pozdrawiam,
Emilia

emberiza pisze...

Andrzeju, Juliuszu, Emilio, bardzo wam dziekuję i przepraszam, że nie od razu odpowiadam na wsze wizyty. Jestem troche zajęta swoim zdrowiem - tzn, jestem w sanatorium. Dorwałam tutaj komputer z podłączeniem do internetu i mogę wam podziękować.
Iwona