26 kwi 2011

oko w oko

9 komentarzy:

Karol Rosiak pisze...

Iwono,
niezwykłe zdjęcie i haiku.

Wiedziałem. Obcy są wszędzie.

K.:)

emberiza pisze...

O, tak, są jak najbardziej, a to jest dowód, na którym swojej łapy nie położyło NASA ;-)
Dziękuję. Nad tekstem do zdjęcia jeszcze pracuję, mam pomysły nam kilka wersji, to jest pierwsza.

Iwona

Anna G. pisze...

Witaj, Iwono.

Jakie monstrum i po co NASA?
Przecież to zwykły mamut.
:-)

Fajne spotkanko :-)

Pozdrawiam.

emberiza pisze...

Witaj, Anno, czyli nadciąga epoka lodowcowa?!

Iwona

Anna G. pisze...

Hi, hi...skoro mamuta można spotkać ot tak po prostu, to może ona (epoka lodowcowa) wcale nie przeminęła?
Naukowcy i historycy by się obruszyli. Nawet w obliczu tak ewidentnego dowodu. Ale życie płata nie takie figle.
:-)

Anonimowy pisze...

Fantastyka
- odwieczny temat,
jak zbawienie.hf

emberiza pisze...

Moja Droga, tym razem to całkiem realne ;-) Nic z fantastyki. Można tylko pobudzić wyobraźnię :-)

Iwona

jasna pisze...

Ależ zdjęcie! Gratuluję! :-)
Wcześniej Siostra, teraz Ty!

Haiku też dobre, ale jak piszesz, że masz kilka wersji, to od razu mnie korci, żeby prosić o następne.
Nawet można zacząć od "leśny ostęp",
co nie? :-)

Magda

emberiza pisze...

Magdo, ja tylko pstryknęłam, a to, co najważniejsze zrobiła natura:-)
Nie mam gotowych innych wersji, tylko ta pierwsza mi się po prostu nie do końca podoba i zamyślam nad innymi, tylko chwilowo czasu nie mam i wena mnie opuściła.

Iwona