6 gru 2019

Aforyzmy 15

Człowiek inteligentny ma porządek w głowie, a nie na biurku.

Słowa są jak ludzie: zderzają  się, mijają i oddalają.

Piekło Internetu: nie zapomina, nie przebacza i żąda duszy.

Krocząc z tłumem najtrudniej zrobić w tył zwrot.

Pęd do odgradzania się najdobitniej potwierdza, że wyszliśmy z raju.

Sny o potędze nie wróżą wielkiej kariery, tak jak sny o spadaniu nie znaczą, że jesteś spadochroniarzem; co najwyżej świadczą o problemach ze zmysłem równowagi.

Jest jak śpiący rycerz: drzemie w nim wielki potencjał.

To niesprawiedliwe: czas dłuży się wtedy, gdy nie mamy nic do roboty, a zawsze brakuje go na wiele zajęć, które koniecznie musimy zrobić.

Niejeden myli dążenie do celu z celowaniem w innych.

Kto chodzi z głową w chmurach, nie widzi drogi przed sobą; kto patrzy tylko pod nogi, nie zobaczy horyzontu.


6 komentarzy:

czesia pisze...

I nie wiem na co postawić. Wszystkie trafione:))Podoba mi się o Tłumie i rycerzu. Coś jakby o mnie:))

emberiza pisze...

O, dziękuję, bo miałam wątpliwości, czy nie za bardzo wydumane. One wszystkie są o mnie ;-) Twój potencjał już się ujawnił i ujawnia cały czas, nie bądź dla siebie taka surowa!

Iwona

czesia pisze...

nie podlizuj się:))i tak Cie nie dogonię:))

emberiza pisze...

Czy to ja napisałam grubaśną książkę odzyskując dla pamięci historie ludzi i miejsc??? Jak mam dogonić Ciebie?

Iwona

Anonimowy pisze...

Słowa Emberizy, ilekroć zajrzę tutaj, zawsze otwierają mi szare komórki i oczy. Prowadzą, albo ku pytaniom, albo prosto do prawdy. h

emberiza pisze...

Kochana, napisz Ty mi na e-mail, co u Ciebie słychać, poza tym, że zajrzałaś tutaj do mnie, co jeszcze się wydarzyło? ;-)

Iv