27 paź 2019

Drugie wydanie

     Doczekałam się drugiego wydania tomiku sprzed piętnastu lat. Pierwszego nie mam już ani jednego.  To znaczy jeden mam, na własny użytek.  Dlatego jest nowy, z nową okładką w zupełnie innej estetyce. Prosta czytelna czcionka, i - jak to mówi Ela Sokołowska ze Studia Suite - duże fonty. Ale wszystkie wiersze pozostały bez naruszenia kolejności i treści oczywiście.  Czy to dobry pomysł? Jeszcze nie wiem.
      Trzy razy robiłam zdjęcie i wychodzi absolutnie "artystycznie". No cóż, oryginalne kolory  można obejrzeć na stronie wydawnictwa Studio Suite 77

     A mnie wychodzi, jak wychodzi ;-)



7 komentarzy:

czesia pisze...

no dobrze, gdzie kupić?

emberiza pisze...

Dostaniesz na gwiazdkę, nie możesz poczekać? ;-)

Na Okolicach książek jest notatka dla Ciebie :-)

Iwona

Stokrotka pisze...

Też chciałabym tę ksiązkę kupić...

emberiza pisze...

Tutaj nie sprzedaję, wiesz.
Jeśli nie zgubiłam adresu, mogę wysłać, ale to przecież dawny tomik, masz go, tylko teraz w nowej okładce ;-)

Iwona

Stokrotka pisze...

Faktycznie mam.... więc nie wysyłaj.
Dziękuję :-)

Anonimowy pisze...

Czy to grzech, że wciąż jestem łakoma pewności Twojego słowa? h

emberiza pisze...

To akurat łakomstwo nie jest grzechem ;-)

Iv