11 sty 2010

jakby piorun strzelił

Moi Mili Goście i Stali Bywalcy! Zapraszam do zabawy. Buszując po Internecie natykamy się na zabawne wpisy i komentarze. Proponuję trochę najlepszych z nich zebrać tutaj, abyśmy się wspólnie mogli pośmiać, doceniając być może przy tym inwencję językową ich anonimowych autorów. Może sami takie zabawne komentarze tworzymy? Może ktoś nas swoim wpisem serdecznie rozbawił? Zatem do dzieła. Wasze propozycje będę sukcesywnie zamieszczać w poście. Nie chciałabym wprowadzać cenzury, ale oczywiste jest, że nie mogą być wulgarne i przekraczać granic dobrego smaku.

Mnie zdarzył się dzisiaj serdeczny uśmiech po przeczytaniu tego:

"Ma włosy jakby piorun strzelił w rabarbar" (o Einsteinie)

Nie da się ukryć, że jego charakterystyczny nieład fryzury zna i zapamiętał każdy, choćby ze szkolnego podręcznika.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobre z tym rabarbarem:)))). Obrazowe i w twórczy sposób odzwierciedla rzeczywistość(?) zastaną na fotografii geniusza.
Myślę, że na tę fryzurę Einsteina w ogóle trzeba by spuścić zasłonę miłosierdzia, he, he.
Chyba nie miał facet głowy do... układania włosów, mówiąc najoględniej.
:)))))
Emilia- szczerze rozbawiona

emberiza pisze...

Cieszę się, że Cię rozbawiło. Zastanawiałam się, czy tylko ja mam takie poczucie humoru, że mnie ten komentarz rozśmieszył. Może wynika to stąd, że mam w ogródku rabarbar i od razu mi się zwizualizowało :)))
Einstein miał głowę do czego innego, więc darujemy mu nieokiełznaną fryzurę. Bez niej nie byłby tym, kim był, czyli geniuszem ;)
Iv