11 gru 2010

jasność

10 komentarzy:

Adam Augustin pisze...

Bardzo mi się podobają obie haigi, świetnie dobrany tekst haiku do obrazu.
W typografię tekstu nie wnikam, nie wiem jakimi narzędziami, do projektowania napisów, dysponujesz.

Pozdrawiam,
Adam

emberiza pisze...

Dzięki, Adamie, za wgląd i komentarz. To zwykły faksowy Windows i Word. Niczym innym się posługiwać nie umiem. Tak więc z tekstem żadnych szaleństw nie robię :)

Iwona

Tania pisze...

Iwonko!
Jaki piękny sen.
Świetnie Ci to wszystko w sumie
wyszło.

Pozdrawiam
Tania

emberiza pisze...

Dziękuję, Taniu.

Iwona

Mark Orston pisze...

Podoba mi się ta haiga. :)

Pozdrawiam - Marek

emberiza pisze...

To się baaardzo cieszę, Marku :)

Iwona

jasna pisze...

Iwonka,
podoba mi się całość.
Najbardziej intryguje mnie firanka, która jest na pierwszym planie i to chyba dzięki niej, a raczej wzorów na niej sen zamienia się w jawę. Tajemnicza jest ta haiga i zachodzę w głowę co też Ci się śniło ;-).

W haiku zamieniłabym "jasność", choćby na poranek, czy wschód lub samo nawet słońce.

Magda :-))

emberiza pisze...

Magdo, nie pamiętam, co mi się śniło. A co do zmiany, ranek od biedy mógłby być, ale nie słońce, bo kiedy przez zamknięte powieli czuje, ze pada na mnie światło, to jeszcze nie wiem czy to słońce czy ktoś po prostu światło w pokoju zaświecił, prawda? Czuję tylko, ze jasność jakaś wdziera się pod powiekę i mnie budzi. Dopiero potem mogę stwierdzić, jakiego charakteru ta jasność. Czyli w zasadzie mogę zamienić na światło, i tak nawet miałam w pierwszej wersji, a potem zmieniłam.
Dzięki za odwiedziny
Iwona

Eddie pisze...

Bardzo dobra haiga,
wyślij ją w świat!!!

emberiza pisze...

Eee tam, nie wiem gdzie. Choć może pomyślę o tym. Tylko miałam coś w niej zmienić.
Andrzeju, dziękuję :)

Iwona