11 gru 2010

zimowy spacer

4 komentarze:

Tania pisze...

Wydaje mi się, że kolorowy obraz
byłby znacznie lepszy a haiku
umiejscowione podobni jak w tej
pierwszej haidze.

emberiza pisze...

Taniu, nie umiem zrobić kolorów, bo ich w oryginale nie było. Posłużyłam się "gotowcem". Chciałam zaakcentować podobieństwo śniegowych gwiazdek do gwiazd w kosmosie, a tam jest ciemno i czarno, więc w zasadzie nie widzę potrzeby dodawania kolorów. A co do tekstu, hmmm, sama nie wiem, wydawało mi się, ze taki układ odda wrażenie błąkania się, jak w przestrzeni kosmicznej właśnie. Ale u siebie na komputerze pokombinuję i zobaczę, jak to wyjdzie.
Dziękuję
Iwona

Mark Orston pisze...

Ta haiga również interesująca.
M.

emberiza pisze...

Marku, na jej temat niewiele powiem, bo zdjęcie nie moje, chyba kombinowane, ale spodobało mi się. Dzięki!
Iwona