5 lis 2009

korzenie

coraz mniej ziemi
na mocnych korzeniach
sosny wciąż zielone

2 komentarze:

jasna pisze...

Bardzo ciekawe zdjęcie. Super!
Jeśli sama zrobiłaś, to gratuluję i... zazdroszczę, ale tak po ludzku :-)
W haiku trochę przeszkadza mi wyraz "mocnych", bo to już ocena, a uzupełnione zdjęciem jest po prostu zwykłym opisem. Niczym nie zaskakuje,
bo widzę przecież to wszystko, co nie? ;-)

Iwonka, tak za bardzo się nie przejmuj, bo ja na haiga nie znam się. Ja tylko wiem, co czuję.

Madzia :-))

emberiza pisze...

Pisz, jak czujesz i uważasz. Masz całkowitą rację, to nie jest jakieś rewelacyjne, wpisałam coś na szybciutko, bo testowałam swoje umiejętności wstawiania zdjęcia i podpisu w poście. Dzieki Twoim radom i korzystaniu z painta nauczyłam się już pisać na zdjęciu.
Zdjęcie zrobiła moja siostra. Mam te korzenie w kilku ujęciach. Jedno zostało opublikowane jako okładka kwartalnika "Janowskie Korzenie".
Pozdrawiam
Iwona